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A strategic framework for diagnosing manufacturer-reseller conflict

by Allan J. Magrath and Kenneth G. Hardy. -- Marketing Science Institute, 1988. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 88-101). <BB02011185>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 88-101 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120500616 0件
No. 0001
巻号 88-101
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120500616
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 A strategic framework for diagnosing manufacturer-reseller conflict / by Allan J. Magrath and Kenneth G. Hardy
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1988
形態事項 22 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 88-101//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "March 1988"
NCID BA07583090
本文言語 英語
著者標目 Magrath, Allan J. <AU00075787>
著者標目 Hardy, Kenneth G., 1941- <AU00075786>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00070639>