武蔵大学図書館

Lessons from exceptional language learners who have achieved nativelike proficiency : motivation, cognition and identity

Zoltán Dörnyei and Katarina Mentzelopoulos ; : hbk. -- Multilingual Matters, 2023. -- (Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan ; 18). <BB10158655>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 807//F313 0122294325 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 807//F313
資料ID 0122294325
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Lessons from exceptional language learners who have achieved nativelike proficiency : motivation, cognition and identity / Zoltán Dörnyei and Katarina Mentzelopoulos
出版・頒布事項 Bristol : Multilingual Matters , c2023
形態事項 xviii, 196 p. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781800412453
書誌構造リンク Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan <BB10151745> 18//a
注記 Includes bibliographical references (p. 177-188) and index
学情ID BD00778209
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Dörnyei, Zoltán <AU00156383> author
著者標目リンク Mentzelopoulos, Katarina, 1994- <AU10063780> author
分類標目 LCC:P118.2
分類標目 DC23:401.93019
件名標目等 Second language acquisition
件名標目等 Second language acquisition -- Psychological aspects
件名標目等 Motivation in education
件名標目等 Identity (Psychology)