武蔵大学図書館

Autonomy support beyond the language learning classroom : a self-determination theory perspective

edited by Jo Mynard and Scott J. Shelton-Strong ; : hbk. -- Multilingual Matters, 2022. -- (Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan ; 16). <BB10151746>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 807//F295 0122286024 貸出中 2024/10/21 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 807//F295
資料ID 0122286024
禁帯出区分
状態 貸出中
返却予定日 2024/10/21
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Autonomy support beyond the language learning classroom : a self-determination theory perspective / edited by Jo Mynard and Scott J. Shelton-Strong
出版事項 Bristol : Multilingual Matters , c2022
形態事項 xii, 265 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781788929042
シリーズ名等 Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan <BB10151745> 16//a
注記 Includes bibliographical refrences and index
NCID BC13116028
本文言語 英語
著者標目 Mynard, Jo <AU10060708>
著者標目 Shelton-Strong, Scott J., 1966- <AU10060824>
分類 DC23:401.93
件名 Second language acquisition -- Psychological aspects
件名 Language and languages -- Study and teaching -- Psychological aspects
件名 Autonomy (Psychology)
件名 Motivation in education
件名 Informal language learning
件名 Non-formal education