武蔵大学図書館

Mass media, consumerism and national identity in postwar Japan

Martyn David Smith ; : hb. -- Bloomsbury Academic, 2018. -- (SOAS studies in modern and contemporary Japan). <BB10126541>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 : hb 図書館 洋プラ下層 361.6//F484 0122235096 0件
No. 0001
巻号 : hb
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 361.6//F484
資料ID 0122235096
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Mass media, consumerism and national identity in postwar Japan / Martyn David Smith
出版・頒布事項 London : Bloomsbury Academic , 2018
形態事項 vi, 165 p. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 9781350030787
書誌構造リンク SOAS studies in modern and contemporary Japan <BB10100235>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [149]-162) and index
学情ID BB26246197
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Smith, Martyn David <>
分類標目 LCC:DS822.5
分類標目 DC23:952.04/5
件名標目等 National characteristics, Japanese
件名標目等 Journalism -- Social aspects -- Japan
件名標目等 Consumption (Economics) -- Japapn