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Modeling markets : analyzing marketing phenomena and improving marketing decision making

Peter S.H. Leeflang ... [et al.]. -- Springer, 2015. -- (International series in quantitative marketing). <BB10112423>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675//F405 0122199797 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F405
資料ID 0122199797
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Modeling markets : analyzing marketing phenomena and improving marketing decision making / Peter S.H. Leeflang ... [et al.]
出版・頒布事項 New York : Springer , c2015
形態事項 xiv, 408 p. : ill. (some col.) ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781493920853
書誌構造リンク International series in quantitative marketing <BB07005577>//a
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BB2270038X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Leeflang, P. S. H., 1946- <AU00002694>
分類標目 LCC:HF5415.135
分類標目 DC23:658.8/02
件名標目等 Marketing -- Management -- Decision making -- Mathematical models
件名標目等 Marketing -- Management -- Mathematical models
件名標目等 Marketing -- Mathematical models
件名標目等 Demand (Economic theory) -- Mathematical models