武蔵大学図書館

Social influence and consumer behavior : a special issue of the journal Social Influence

edited by Daniel J. Howard, Amna Kirmani and Priyali Rajagopal. -- Psychology Press, 2013. <BB10085279>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675.2//F214 0122119183 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675.2//F214
資料ID 0122119183
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social influence and consumer behavior : a special issue of the journal Social Influence / edited by Daniel J. Howard, Amna Kirmani and Priyali Rajagopal
出版・頒布事項 Abingdon : Psychology Press , 2013
形態事項 viii, 141 p. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 9781848727717
注記 "The chapters in this book were originally published in Social Influence, volume 7, issue 3 (July 2012)."--P. vii
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB11297365
本文言語コード 英語
著者標目リンク Howard, Daniel J. <>
著者標目リンク Kirmani, Amna <>
著者標目リンク Rajagopal, Priyali <>
分類標目 LCC:HF5415.32 S6782 2013
件名標目等 Consommateurs -- Comportement
件名標目等 Influence sociale