武蔵大学図書館

Interdisciplinary approaches to product design, innovation, & branding in international marketing

edited by K. Scott Swan, Shaoming Zou. -- Emerald, 2012. -- (Advances in international marketing : a research annual / editor, S. Tamer Cavusgil ; v. 23)(Emerald books). <BB10152455>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675//F319 0122286594 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F319
資料ID 0122286594
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interdisciplinary approaches to product design, innovation, & branding in international marketing / edited by K. Scott Swan, Shaoming Zou
出版・頒布事項 Bingley : Emerald , 2012
形態事項 xx, 339 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781781900161
書誌構造リンク Advances in international marketing : a research annual / editor, S. Tamer Cavusgil <BB02048533> v. 23//a
書誌構造リンク Emerald books <BB10059109>//a
注記 Includes bibliographical references
学情ID BB10236070
本文言語コード 英語
著者標目リンク Swan, K. Scott <>
著者標目リンク Zou, Shaoming <AU10061120>