武蔵大学図書館

Measurement and research methods in international marketing

edited by Marko Sarstedt, Manfred Schwaiger, Charles R. Taylor. -- Emerald, 2011. -- (Advances in international marketing : a research annual / editor, S. Tamer Cavusgil ; v. 22)(Emerald books). <BB10152886>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675//F319 0122287105 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F319
資料ID 0122287105
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Measurement and research methods in international marketing / edited by Marko Sarstedt, Manfred Schwaiger, Charles R. Taylor
出版事項 Bingley : Emerald , 2011
形態事項 xi, 239 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781780520940
シリーズ名等 Advances in international marketing : a research annual / editor, S. Tamer Cavusgil <BB02048533> v. 22//a
シリーズ名等 Emerald books <BB10059109>//a
注記 Includes bibliographical references
NCID BB06758935
本文言語 英語
著者標目 Sarstedt, Marko <AU10061298>
著者標目 Schwaiger, Manfred <>
著者標目 Taylor, C. R. (Charles Robert), 1946- <AU10061299>
件名 Export marketing -- Research -- Methodology