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Brand new Ireland? : tourism, development and national identity in the Irish Republic

Michael Clancy. -- Ashgate, 2009. -- (New directions in tourism analysis / series editors, Kevin Meethan, Dimitri Ioannides). <BB10117488>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 688.2338//F2 0122212426 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 688.2338//F2
資料ID 0122212426
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Brand new Ireland? : tourism, development and national identity in the Irish Republic / Michael Clancy
出版・頒布事項 Farnham : Ashgate , c2009
形態事項 xiv, 161 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 9780754676317
書誌構造リンク New directions in tourism analysis / series editors, Kevin Meethan, Dimitri Ioannides <BB10117487>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [141]-154) and index
学情ID BA91387654
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Clancy, Michael <>
分類標目 LCC:G155.I7
分類標目 DC22:338.4/791417
件名標目等 Tourism -- Ireland
件名標目等 Tourism -- Social aspects -- Ireland
件名標目等 National characteristics, Irish
件名標目等 Nationalism -- Ireland