武蔵大学図書館

The effectiveness of the use of color cues to teach low-achieving second-graders visual discrimination in paired-associate learning of previously encountered sight-vocabulary words

by Alberta W. Sims. -- UMI, 1977. <BB10019258>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 375.12//F4 0121955330 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 375.12//F4
資料ID 0121955330
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 The effectiveness of the use of color cues to teach low-achieving second-graders visual discrimination in paired-associate learning of previously encountered sight-vocabulary words / by Alberta W. Sims
出版事項 Ann Arbor, Mich. : UMI , c1977
形態事項 vii, 116 p. ; 22 cm
注記 Facsim. reprint of author's thesis (Ph.D.)--Michigan State University, 1977
注記 Bibliography: p. 111-116
NCID BA83281658
本文言語 英語
著者標目 *Sims, Alberta W. <>
件名 Teaching -- Methods
件名 Second grade (Education)
件名 Color -- Psychological aspects
件名 Color -- Psychological effect