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Crisis management by apology : corporate response to allegations of wrongdoing

Keith Michael Hearit ; : [cloth]. -- Lawrence Erlbaum Associates, 2006. -- (LEA's communication series). <BB10067114>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 335.15//F85 0122072523 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 335.15//F85
資料ID 0122072523
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Crisis management by apology : corporate response to allegations of wrongdoing / Keith Michael Hearit
出版事項 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 2006
形態事項 ix, 250 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0805837892
巻号情報
巻次等 : [cloth]
ISBN 0805837884
シリーズ名等 LEA's communication series <BB07010121>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 219-240) and indexes
NCID BA78152157
本文言語 英語
著者標目 *Hearit, Keith Michael <>
分類 LCC:HD59.2
分類 DC22:659.2
件名 Corporate image
件名 Crisis management
件名 Apologizing
件名 Corporations -- Public relations
件名 Business communication