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The medium and the message : television advertising and American elections

edited by Kenneth M. Goldstein, Patricia Strach. -- Pearson Prentice Hall, 2004. -- (Real politics in America). <BB02116488>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 699.253//F18 0121891519 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 699.253//F18
資料ID 0121891519
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The medium and the message : television advertising and American elections / edited by Kenneth M. Goldstein, Patricia Strach
出版・頒布事項 Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2004
形態事項 ix, 164 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0131777742
書誌構造リンク Real politics in America <BB10001417>//a
内容著作注記 Campaign advertising strategies in the 2000 presidential nominations
内容著作注記 What did they see and when did they see it?
内容著作注記 Television advertising in the 2000 congressional elections
内容著作注記 The electoral impact of "issue advocacy" in 1998 and 2000 house races
内容著作注記 The impact of issue advocacy and party soft money electioneering
内容著作注記 The view from the air
内容著作注記 Pay to play
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA71578387
本文言語コード 英語
著者標目リンク Goldstein, Kenneth M., 1965- <>
著者標目リンク Strach, Patricia <>
分類標目 LCC:HE8700.76.U6
分類標目 DC22:324.7/3/0973
件名標目等 Television in politics -- United States -- Congresses
件名標目等 Television advertising -- United States -- Congresses
件名標目等 Advertising, Political -- United States -- Congresses
件名標目等 Elections -- United States