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Universal symbol of the brand

edited by Culture Promotion Department, The Yomiuri Shimbun, Osaka. -- The Yomiuri Shimbun, 2004. <BB10001223>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 2階一般図書 584.7//7 0113852032 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 2階一般図書
請求記号 584.7//7
資料ID 0113852032
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Universal symbol of the brand / edited by Culture Promotion Department, The Yomiuri Shimbun, Osaka
出版事項 Osaka : The Yomiuri Shimbun , c2004
形態事項 68 p. ; 23×23cm
その他のタイトル 表紙タイトル:Universal symbol of the brand : Louis Vuitton
注記 Artists and works: p. 53-57, List of plates: p. 58-63, Louis Vuitton : 150 years of history: p. 64
注記 Catalogue of an exhibition held at Hyogo Prefectural Museum of Art, Kobe, 2 October - 25 December, 2004
注記 Catalogue of an exhibition held at Mori Arts Center Gallery, Tokyo, 21 January - 21 March, 2005
NCID BA71513778
本文言語 英語
著者標目 読売新聞大阪本社文化事業部
ヨミウリ シンブン オオサカ ホンシャ ブンカ ジギョウブ <>
件名 Vuitton, Louis, 1821-1892