武蔵大学図書館

Students' identities and literacy learning

Sarah J. McCarthey. -- International Reading Association, 2002. -- (Literacy studies series). <BB02115398>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 375.8//F5 0121875710 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 375.8//F5
資料ID 0121875710
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Students' identities and literacy learning / Sarah J. McCarthey
出版・頒布事項 Newark, Del. : International Reading Association , c2002
形態事項 xiii, 150 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0872074463
書誌構造リンク Literacy studies series <BB07013077>//a
内容著作注記 Situating identity in theory, research, and practice
内容著作注記 Appropriation, resistance, and transformation in a writing workshop
内容著作注記 Appropriating, resisting, and transforming norms in a literature-based, multiage classroom
内容著作注記 Appropriation, resistance, and transformation in reading workshop and reading renaissance
内容著作注記 Understanding students within their social contexts
注記 Includes bibliographical references (p. 131-136) and indexes
学情ID BA69360131
本文言語コード 英語
著者標目リンク *McCarthey, Sarah J., 1955- <AU00143360>
分類標目 LCC:LB1576
分類標目 DC21:372.6
件名標目等 Language arts (Elementary) -- United States -- Case studies
件名標目等 Multicultural education -- United States -- Case studies
件名標目等 Identity (Psychology) -- United States -- Case studies