武蔵大学図書館

Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education

Gordon Wells ; : hb, : pbk. -- Cambridge University Press, 1999. -- (Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives). <BB02082103>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 371.4//F29 0120724596 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 371.4//F29
資料ID 0120724596
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells
出版・頒布事項 New York : Cambridge University Press , 1999
形態事項 xx, 370 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 0521631335
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0521637252
書誌構造リンク Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives <BB07006170>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 339-354 ) and indexes
学情ID BA43333155
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Wells, Gordon <AU00059110>
分類標目 LCC:LB1060
分類標目 DC21:370.15/23
件名標目等 Learning, Psychology of
件名標目等 Language and education
件名標目等 Educational sociology
件名標目等 Inquiry (Theory of knowledge)
件名標目等 Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934