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Video rhetorics : televised advertising in American politics
John S. Nelson and G. R. Boynton ; : pbk, : videocassette. -- University of Illinois Press, 1997. <BB02052507>
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John S. Nelson and G. R. Boynton ; : pbk, : videocassette. -- University of Illinois Press, 1997. <BB02052507>
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No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
0001
図書館
洋プラ下層
312.53//F86
0120614367
可
0件
No.
0001
巻号
所蔵館
図書館
配置場所
洋プラ下層
請求記号
312.53//F86
資料ID
0120614367
禁帯出区分
可
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Video rhetorics : televised advertising in American politics / John S. Nelson and G. R. Boynton
出版・頒布事項
Urbana : University of Illinois Press , c1997
形態事項
xix, 269 p. ; 20 cm. + 1 videocassette (63 min.)
巻号情報
巻次等
: pbk
ISBN
0252066480
巻号情報
巻次等
: videocassette
その他の標題
その他のタイトル:Hot spots : multimedia analyses of political ads
内容著作注記
Political spots as paradigms of American politics
内容著作注記
How political advertising uses popular genres
内容著作注記
How popular genres become public styles of political aesthetics for American politics
内容著作注記
How musics and moving images deliver arguments in political advertisements on television
内容著作注記
How musics in electoral spots on television communicate feelings of political leadership
内容著作注記
How genres and musics orchestrate campaign spots
内容著作注記
How myths and musics in campaign spots orchestrate elections and politics in America
注記
Includes bibliographical references and index
注記
Title on videocassette: Hot spots : multimedia analyses of political ads
注記
Book and videocassette in one case
学情ID
BA33352073
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Nelson, John S., 1950- <AU00036376>
著者標目リンク
Boynton, G. R. (George Robert), 1935- <AU00040628>
分類標目
LCC:JK2281
分類標目
DC21:324.7/3/0973
件名標目等
Advertising, Political -- United States
件名標目等
Television in politics -- United States
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