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Video rhetorics : televised advertising in American politics

John S. Nelson and G. R. Boynton ; : pbk, : videocassette. -- University of Illinois Press, 1997. <BB02052507>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 312.53//F86 0120614367 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 312.53//F86
資料ID 0120614367
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Video rhetorics : televised advertising in American politics / John S. Nelson and G. R. Boynton
出版・頒布事項 Urbana : University of Illinois Press , c1997
形態事項 xix, 269 p. ; 20 cm. + 1 videocassette (63 min.)
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0252066480
巻号情報
巻次等 : videocassette
その他の標題 その他のタイトル:Hot spots : multimedia analyses of political ads
内容著作注記 Political spots as paradigms of American politics
内容著作注記 How political advertising uses popular genres
内容著作注記 How popular genres become public styles of political aesthetics for American politics
内容著作注記 How musics and moving images deliver arguments in political advertisements on television
内容著作注記 How musics in electoral spots on television communicate feelings of political leadership
内容著作注記 How genres and musics orchestrate campaign spots
内容著作注記 How myths and musics in campaign spots orchestrate elections and politics in America
注記 Includes bibliographical references and index
注記 Title on videocassette: Hot spots : multimedia analyses of political ads
注記 Book and videocassette in one case
学情ID BA33352073
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Nelson, John S., 1950- <AU00036376>
著者標目リンク Boynton, G. R. (George Robert), 1935- <AU00040628>
分類標目 LCC:JK2281
分類標目 DC21:324.7/3/0973
件名標目等 Advertising, Political -- United States
件名標目等 Television in politics -- United States