武蔵大学図書館

Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action

Martin Williams ; : hb, : hb. -- Prentice Hall, 1994. -- (Competitive edge management series). <BB02033086>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675//F321 0120488309 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F321
資料ID 0120488309
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action / Martin Williams
出版・頒布事項 Sydney ; New York : Prentice Hall , c1994
形態事項 xli, 463 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 0724810943
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 0132135620
書誌構造リンク Competitive edge management series <BB07010331>//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA28916963
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Williams, Martin, 1948- <AU00148588>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HF5415.1264
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Interactive marketing