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An integrated model of interpurchase time, brand choice and purchase quantity

Sunil Gupta. -- UMI Dissertation Information Service, 1987. <BB02044786>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675.2//F171 0120512454 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675.2//F171
資料ID 0120512454
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 An integrated model of interpurchase time, brand choice and purchase quantity / Sunil Gupta
出版・頒布事項 Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Information Service , c1987
形態事項 188 p. ; 22 cm
注記 Bibliography: p. 166-176
注記 Thesis (Ph.D.)--Columbia University, 1987
注記 Photocopy
学情ID BA28494851
本文言語コード 英語
著者標目リンク Gupta, Sunil <>