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Knowledge, motivation, and adaptive behavior : a framework for improving selling effectiveness

by Barton A. Weitz, Harish Sujan and Mita Sujan. -- Marketing Science Institute, 1985. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 85-110). <BB02041096>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 85-110 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477450 0件
No. 0001
巻号 85-110
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477450
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Knowledge, motivation, and adaptive behavior : a framework for improving selling effectiveness / by Barton A. Weitz, Harish Sujan and Mita Sujan
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1985
形態事項 36 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 85-110//a
注記 Includes bibliographical references (p.28-36)
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "November 1985"
学情ID BA27323795
本文言語コード 英語
著者標目リンク Weitz, Barton A., 1941- <AU00086200>
著者標目リンク Sujan, Harish, 1949- <AU00139797>
著者標目リンク Sujan, Mita, 1953- <AU00139798>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>