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Business marketing : an interaction and network perspective

edited by Kristian Möller and David Wilson. -- Kluwer Academic Publishers, 1995. <BB02033069>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675//F300 0120492368 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F300
資料ID 0120492368
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Business marketing : an interaction and network perspective / edited by Kristian Möller and David Wilson
出版事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c1995
形態事項 xvii, 635 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0792395042
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA27233896
本文言語 英語
著者標目 Moller, Kristian <AU00026738>
著者標目 Wilson, David T. <AU00071757>
分類 LCC:HF5415.1263
分類 DC20:658.8
件名 Industrial marketing
件名 Industrial marketing -- Management
件名 Strategic alliances (Business)