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Novel product concepts from lead users : segmenting users by experience

by Eric von Hippel. -- Marketing Science Institute, 1984. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 84-109). <BB02041088>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 84-109 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477393 0件
No. 0001
巻号 84-109
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477393
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Novel product concepts from lead users : segmenting users by experience / by Eric von Hippel
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1984
形態事項 22 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 84-109//a
注記 Bibliography: p. 20-21
注記 "December 1984"
注記 On cover: Research program. Working paper.
NCID BA24952546
本文言語 英語
著者標目 Hippel, Eric von <AU00061717>