武蔵大学図書館

The power of industrial brands : an effective route to competitive advantage

Paul Hague and Peter Jackson. -- McGraw-Hill, 1994. -- (McGraw-Hill marketing for professionals). <BB02033520>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 336.6//F261 0120483912 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 336.6//F261
資料ID 0120483912
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The power of industrial brands : an effective route to competitive advantage / Paul Hague and Peter Jackson
出版・頒布事項 London ; New York : McGraw-Hill , c1994
形態事項 xiii, 178 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 007707839X
書誌構造リンク McGraw-Hill marketing for professionals <BB07008973>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [173]-174) and index
学情ID BA24606782
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Hague, Paul N. <AU00126492>
著者標目リンク Jackson, Peter, 1942- <AU00134767>
分類標目 LCC:HF5415.1263
分類標目 DC20:658.8/343
件名標目等 Industrial marketing -- Management
件名標目等 Brand name products -- Marketing
件名標目等 Product management