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Marketing through measurement

[by] F. Keay and G.L. Wensley. -- Pergamon Press, 1970. -- (The commonwealth and international library of science, technology, engineering and liberal studies . Essentials of marketing). <BB02079417>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675//F153 0121138846 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F153
資料ID 0121138846
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Marketing through measurement / [by] F. Keay and G.L. Wensley
出版事項 Oxford ; New York : Pergamon Press , 1970
形態事項 x, 154 p. : ill. ; 21 cm
巻号情報
ISBN 0080157645
シリーズ名等 The commonwealth and international library of science, technology, engineering and liberal studies <BB07000160> . Essentials of marketing//a
注記 Bibliography: p. 151
NCID BA24169203
本文言語 英語
著者標目 *Keay, Frederick <>
著者標目 Wensley, G. L. <> joint author
分類 LCC:HF5415
分類 DC:658.8
件名 Marketing
件名 Business mathematics