武蔵大学図書館

Audiencemaking : how the media create the audience

editors, James S. Ettema and D. Charles Whitney ; : cl, : pb. -- Sage Publications, 1994. -- (Sage annual reviews of communication research ; v. 22). <BB02055441>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 361.54//F177 0120642616 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 361.54//F177
資料ID 0120642616
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Audiencemaking : how the media create the audience / editors, James S. Ettema and D. Charles Whitney
出版・頒布事項 Thousand Oaks, CA : Sage Publications , c1994
形態事項 242 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : cl
ISBN 0803946252
巻号情報
巻次等 : pb
ISBN 0803946260
書誌構造リンク Sage annual reviews of communication research <BB07000564> v. 22//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA23699835
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ettema, James S. <AU00075195>
著者標目リンク Whitney, D. Charles (David Charles), 1946- <AU00075199>
分類標目 社会学 NDC9:361.453
分類標目 LCC:P96.A83
分類標目 DC20:302.23
件名標目等 Mass media -- Audiences
件名標目等 Mass media -- Economic aspects