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Servqual : a multiple-item scale for measuring customer perceptions of service quality

by A. Parasuraman, Valarie Zeithaml, and Leonard L. Berry. -- Marketing Science Institute, 1986. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 86-108). <BB02041046>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 86-108 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477013 0件
No. 0001
巻号 86-108
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477013
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Servqual : a multiple-item scale for measuring customer perceptions of service quality / by A. Parasuraman, Valarie Zeithaml, and Leonard L. Berry
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1986
形態事項 v, 39 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 86-108//a
注記 Bibliography: p. 35-37
注記 On cover: Research program. Working paper.
学情ID BA22737010
本文言語コード 英語
著者標目リンク Parasuraman, A. <AU00033927>
著者標目リンク Zeithaml, Valarie A. <AU00084637>
著者標目リンク Berry, Leonard L., 1942- <AU00071380>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>