武蔵大学図書館

The impact of price promotions on a brand's market share, sales pattern, and profitability

by Leigh McAlister. -- Marketing Science Institute, 1986. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 86-110). <BB02041076>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 86-110 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477328 0件
No. 0001
巻号 86-110
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477328
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The impact of price promotions on a brand's market share, sales pattern, and profitability / by Leigh McAlister
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1986
形態事項 33 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 86-110//a
注記 "December 1986"
注記 On cover: Research program. Working paper.
学情ID BA22736492
本文言語コード 英語
著者標目リンク McAlister, Leigh <>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>