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Varied consumer choice behavior : a theory, some empirical results, and their practical consequences

Edgar A. Pessemier and Leigh McAlister. -- Marketing Science Institute, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-111). <BB02024380>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 82-111 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120500400 0件
No. 0001
巻号 82-111
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120500400
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Varied consumer choice behavior : a theory, some empirical results, and their practical consequences / Edgar A. Pessemier and Leigh McAlister
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1982
形態事項 29 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 82-111//a
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 Bibliography: p. 28.
学情ID BA21762952
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Pessemier, Edgar A., 1922- <AU00083380>
著者標目リンク CV*Research program. Working paper <>
著者標目リンク McAlister, Leigh <>