武蔵大学図書館

Viewers' perceptions of prime-time television advertising and characteristics of commercials perceived as informative

by David A. Aaker, Donald E. Bruzzone and Donald Norris. -- Marketing Science Institute, 1981. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 81-103). <BB02023331>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 81-103 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120500558 0件
No. 0001
巻号 81-103
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120500558
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Viewers' perceptions of prime-time television advertising and characteristics of commercials perceived as informative / by David A. Aaker, Donald E. Bruzzone and Donald Norris
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1981
形態事項 iv, 38 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 81-103//a
注記 "Working paper."
注記 Bibliography: p. 36-37
学情ID BA20722114
著者標目リンク *Aaker, David A., 1938- <AU00008678>
著者標目リンク Bruzzone, Donald E. <>
著者標目リンク Norris, Donald <>
分類標目 LCC:HF6146.T42
分類標目 DC19:659.14/3/0973
件名標目等 Television advertising -- Public opinion
件名標目等 Public opinion -- United States