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The salesperson as a marketing strategist : the relationship between field sales performance and insight about oneʾs customers

by Barton A. Weitz and Peter Wright. -- Marketing Science Institute, 1978. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 78-120). <BB02023326>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 78-120 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120500756 0件
No. 0001
巻号 78-120
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120500756
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The salesperson as a marketing strategist : the relationship between field sales performance and insight about oneʾs customers / by Barton A. Weitz and Peter Wright
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1978
形態事項 v, 35 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 78-120//a
学情ID BA2071784X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Weitz, Barton A., 1941- <AU00086200>
分類標目 LCC:MLCM 81/1636