武蔵大学図書館

A multiple exposure study of the effects of comparative and noncomparative television commercials on cognitive response, recall, and message acceptance

by George E. Belch and Richard J. Lutz. -- Marketing Science Institute, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-107). <BB02023297>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 82-107 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120500418 0件
No. 0001
巻号 82-107
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120500418
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A multiple exposure study of the effects of comparative and noncomparative television commercials on cognitive response, recall, and message acceptance / by George E. Belch and Richard J. Lutz
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1982
形態事項 36 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 82-107//a
注記 "September 1982."
注記 "Marketing Science Institute Research Program"--P. 1 of cover
注記 Bibliography: p. 32-35
学情ID BA20691666
著者標目リンク *Belch, George E. (George Eugene) <AU00092911>
著者標目リンク Lutz, Richard John, 1947- <AU00061243>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>
分類標目 LCC:HF6146.T42
分類標目 DC19:659.14/3
件名標目等 Television advertising