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The feelings mechanism : the impact of feelings on ad-based affect and cognition
Julie A. Edell ; Marian Chapman Burke. -- Marketing Science Institute, 1988. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 88-110). <BB02022677>
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The feelings mechanism : the impact of feelings on ad-based affect and cognition
Julie A. Edell ; Marian Chapman Burke. -- Marketing Science Institute, 1988. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 88-110). <BB02022677>
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No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
0001
88-110
図書館
洋プラ下層
675//F246
0120500541
可
0件
No.
0001
巻号
88-110
所蔵館
図書館
配置場所
洋プラ下層
請求記号
675//F246
資料ID
0120500541
禁帯出区分
可
状態
返却予定日
予約
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書誌詳細
標題および責任表示
The feelings mechanism : the impact of feelings on ad-based affect and cognition / Julie A. Edell ; Marian Chapman Burke
出版・頒布事項
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1988
形態事項
41 p. : ill ; 29 cm
書誌構造リンク
Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 88-110//a
注記
Includes bibliographical references
学情ID
BA20002840
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Edell, Julie A. <AU00107129>
著者標目リンク
Burke, Marian Chapman <>
著者標目リンク
Marketing Science Institute <AU00070639>
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