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An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products
by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1979. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 79-109). <BB02022346>
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An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products
by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1979. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 79-109). <BB02022346>
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巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
0001
79-109
図書館
洋プラ下層
675//F246
0120500772
可
0件
No.
0001
巻号
79-109
所蔵館
図書館
配置場所
洋プラ下層
請求記号
675//F246
資料ID
0120500772
禁帯出区分
可
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products / by Paul W. Farris and Mark S. Albion
出版・頒布事項
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1979
形態事項
vii, 52 p. ; 28 cm
書誌構造リンク
Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 79-109//a
注記
On cover: Research program. Working paper
学情ID
BA19769915
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Farris, Paul <AU00015768>
著者標目リンク
Albion, Mark S., 1951- <AU00015766>
分類標目
LCC:MLCM 81/679
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