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An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products

by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1979. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 79-109). <BB02022346>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 79-109 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120500772 0件
No. 0001
巻号 79-109
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120500772
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products / by Paul W. Farris and Mark S. Albion
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1979
形態事項 vii, 52 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 79-109//a
注記 On cover: Research program. Working paper
学情ID BA19769915
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Farris, Paul <AU00015768>
著者標目リンク Albion, Mark S., 1951- <AU00015766>
分類標目 LCC:MLCM 81/679