武蔵大学図書館

Social science research on business : product and potential

Robert A. Dahl, Mason Haire, Paul F. Lazarsfeld. -- Columbia University Press, 1960. <BB02068498>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 335.14//F16 0120978788 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 335.14//F16
資料ID 0120978788
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social science research on business : product and potential / Robert A. Dahl, Mason Haire, Paul F. Lazarsfeld
出版・頒布事項 New York : Columbia University Press , 1959 [i.e , 1960]
形態事項 185 p. ; 24 cm
内容著作注記 Foreword, by T. H. Carroll
内容著作注記 Business and politics: a critical appraisal of political science, by R. A. Dahl
内容著作注記 Psychology and the study of business: joint behavioral sciences, by M. Haire
内容著作注記 Sociological reflections on business: consumers and managers, by P. F. Lazarsfeld
注記 Includes bibliographies
学情ID BA1864039X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Dahl, Robert Alan, 1915- <AU00013878>
著者標目リンク Haire, Mason <AU00047292>
著者標目リンク Lazarsfeld, Paul Felix, 1901-1976 <AU00014608>
分類標目 LCC:H62
分類標目 DC:658.072
件名標目等 Economics -- Research
件名標目等 Industrial management -- Research