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Relationships between changes in industrial advertising and promotion expenditures and changes in market share

by Paul W. Farris & Robert D. Buzzell. -- Marketing Science Institute, 1976. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 76-119). <BB02020704>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 76-119 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120476809 0件
No. 0001
巻号 76-119
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120476809
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Relationships between changes in industrial advertising and promotion expenditures and changes in market share / by Paul W. Farris & Robert D. Buzzell
出版事項 Cambridge : Marketing Science Institute , c1976
形態事項 v, 26 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 76-119//a
NCID BA1851573X
本文言語 英語
著者標目 Farris, Paul <AU00015768>