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The relationship between advertising and promotion : some observations, speculations, and hypotheses

by Alden G. Clayton. -- Marketing Science Institute, 1975. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 75-110). <BB02020703>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 75-110 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120476718 0件
No. 0001
巻号 75-110
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120476718
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The relationship between advertising and promotion : some observations, speculations, and hypotheses / by Alden G. Clayton
出版・頒布事項 Cambridge : Marketing Science Institute , c1975
形態事項 iv, 12 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 75-110//a
学情ID BA18514442
本文言語コード 英語
著者標目リンク Clayton, Alden G. <AU00083880>