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The environment of marketing management : selections from the literature

[edited by] Robert J. Holloway [and] Robert S. Hancock. -- 3d ed. -- Wiley, 1974. -- (The Wiley marketing series). <BB02078466>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675//F26 0121137475 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F26
資料ID 0121137475
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The environment of marketing management : selections from the literature / [edited by] Robert J. Holloway [and] Robert S. Hancock
版事項 3d ed
出版・頒布事項 New York : Wiley , [1974]
形態事項 xiii, 531 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 047140716X
書誌構造リンク The Wiley marketing series <BB07004109>//a
注記 Previous editions published in 1964 and 1969 under title: The environment of marketing behavior
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA14171606
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Holloway, Robert J. ed <>
著者標目リンク Hancock, Robert Spencer joint ed <>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8/008
件名標目等 Marketing
件名標目等 Consumers