武蔵大学図書館

Spatial analysis in marketing : theory, methods, and applications

editors, Avijit Ghosh, Charles A. Ingene. -- JAI Press, 1991. -- (Research in marketing : an annual compilation of research / editor, Jagdish N. Sheth ; suppl. 5 (1991)). <BB02054271>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675.2//F112 0120617881 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675.2//F112
資料ID 0120617881
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Spatial analysis in marketing : theory, methods, and applications / editors, Avijit Ghosh, Charles A. Ingene
出版事項 Greenwich, Conn. : JAI Press , 1991
形態事項 viii, 289 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1559383801
シリーズ名等 Research in marketing : an annual compilation of research / editor, Jagdish N. Sheth <BB02054267> suppl. 5 (1991)//a
NCID BA13544286
本文言語 英語
著者標目 Ghosh, Avijit <AU00034346>
著者標目 Ingene, Charles A. <AU00141602>