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Attitude research bridges the Atlantic : proceedings from the conference entitled Attitude research bridges the Atlantic, held in Madrid, Spain, February 1973

edited by Philip Levine ; sponsored by the Marketing Research Division, American Marketing Association. -- University Microfilms International, 1975. -- (Marketing research techniques series ; 16). <BB02078209>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675.2//F71 0121140982 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675.2//F71
資料ID 0121140982
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Attitude research bridges the Atlantic : proceedings from the conference entitled Attitude research bridges the Atlantic, held in Madrid, Spain, February 1973 / edited by Philip Levine ; sponsored by the Marketing Research Division, American Marketing Association
出版・頒布事項 Ann Arbor, MI : University Microfilms International , c1975
形態事項 xii, 210 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0877570639
書誌構造リンク Marketing research techniques series <BB07004598> 16//a
注記 Includes bibliographies
注記 Facsim. of: Chicago : American Marketing Association, c1975
学情ID BA13081563
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Attitude Research Conference 5th, Madrid, 1973 <>
著者標目リンク Levine, Philip, 1934- <AU00108573>
著者標目リンク American Marketing Association. Marketing Research Division <>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC:658.8/34
件名標目等 Attitude (Psychology) -- Testing -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Congresses