武蔵大学OPAC
ログイン
目録検索 ▼
検索トップへ
雑誌タイトルリスト
新着案内
貸出ランキング
利用者サービス ▼
利用状況の確認
ブックマーク
お気に入り検索
≡
書誌詳細
武蔵大学図書館
検索結果一覧へ戻る
Marketing planning models
edited by A.A. Zoltners. -- North-Holland Pub. Co., 1982. -- (TIMS studies in the management sciences ; v. 18). <BB02077923>
便利機能:
詳細情報を見る
Marketing planning models
edited by A.A. Zoltners. -- North-Holland Pub. Co., 1982. -- (TIMS studies in the management sciences ; v. 18). <BB02077923>
便利機能:
詳細情報を見る
所蔵一覧
1件~1件(全1件)
ナンバーをクリックすると所蔵詳細をみることができます。
10件
20件
50件
100件
No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
0001
図書館
洋プラ下層
675.3//F4
0121141634
可
0件
No.
0001
巻号
所蔵館
図書館
配置場所
洋プラ下層
請求記号
675.3//F4
資料ID
0121141634
禁帯出区分
可
状態
返却予定日
予約
0件
このページのTOPへ
書誌詳細
標題および責任表示
Marketing planning models / edited by A.A. Zoltners
出版・頒布事項
Amsterdam ; New York : North-Holland Pub. Co.
出版・頒布事項
New York, NY : Sole distributors for the U.S.A. and Canada, Elsevier Science Pub. Co. , 1982
形態事項
ix, 276 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN
0444863699
書誌構造リンク
TIMS studies in the management sciences <BB07001730> v. 18//a
内容著作注記
An aspect of new product planning : dynamic pricing / Abel P. Jeuland and Robert J. Dolan
内容著作注記
PRICESTRAT - An applied strategic pricing model for non-durables / Hermann Simon
内容著作注記
LITMUS: a new product planning model / Joseph D. Blackburn and Kevin J. Clancy
内容著作注記
A general model for assessing new product marketing decisions and market performance / FredS. Zufryden
内容著作注記
Strategy development for new product introductions : predicting market and financial success / Edgar A. Pessemier
内容著作注記
Integer programming model and algorithmic evolution : a case from sales resource allocation / Prabhakant Sinha and Andris A. Zoltners
内容著作注記
A discrete maximum principle approach to a general dynamic market response model / Thomas E. Morton, Andrew A. Mitchell, and Eitan Zemel
内容著作注記
Optimal strategic business units portfolio analysis / Marcel Corstjens and David Weinstein
内容著作注記
Stochastic dominance rules for product portfolio analysis / Vijay Mahajan, Yoram Wind, and John W. Bradford
内容著作注記
Evaluating judgment-based marketing models : multiple measures, comparisons and findings / Shelby H. McIntyre and Imran S. Currim
内容著作注記
A process model for the family planning decision / John U. Farley and Donald E. Sexton
内容著作注記
Analyzing natural experiments in industrial markets / Gary L. Lilien and A. Api Ruzdic
注記
Includes bibliographies
学情ID
BA11273279
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Zoltners, Andris A. <AU00093541>
分類標目
LCC:HF5415.13
分類標目
DC19:658.8/00724
件名標目等
Marketing -- Management -- Mathematical models -- Addresses, essays, lectures
このページのTOPへ
検索結果一覧へ戻る
このページのTOPへ
関連情報<<
関連情報
関連資料
親書誌をみる
TIMS studies in the management sciences
著者からさがす
Zoltners, Andris A.
分類からさがす
LCC:HF5415.13
DC19:658.8/00724
件名からさがす
Marketing -- Management -- Mathematical models -- Addresses, essays, lectures
他の検索サイトで探す
CiNii
NDLSearch
他大学資料確認
他大学(NII):同一条件検索
他大学(NII):同一書誌検索
この書誌のQRコード