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Market structure analysis of new product, market, and communication opportunities

by Edgar A. Pessemier. -- Marketing Science Institute, 1976. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 76-106). <BB02011867>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 76-106 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477534 0件
No. 0001
巻号 76-106
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477534
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Market structure analysis of new product, market, and communication opportunities / by Edgar A. Pessemier
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1976
形態事項 viii, 76 leaves : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 76-106//a
注記 "June 1976"
学情ID BA07961755
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Pessemier, Edgar A., 1922- <AU00083380>