武蔵大学図書館

A brand-switching model with implications for marketing strategies

by Richard Colombo and Donald G. Morrison. -- Marketing Science Institute, 1987. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 87-110). <BB02011181>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 87-110 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477872 0件
No. 0001
巻号 87-110
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477872
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A brand-switching model with implications for marketing strategies / by Richard Colombo and Donald G. Morrison
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1987
形態事項 23 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 87-110//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "December 1987"
学情ID BA07581743
本文言語コード 英語
著者標目リンク Colombo, Richard <AU00084707>
著者標目リンク Morrison, Donald G. <AU00084708>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>