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Advertising exposure, loyalty, and brand purchase : a two-stage model of choice

by Gerard J. Tellis. -- Marketing Science Institute, 1987. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 87-105). <BB02011173>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 87-105 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120500806 0件
No. 0001
巻号 87-105
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120500806
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising exposure, loyalty, and brand purchase : a two-stage model of choice / by Gerard J. Tellis
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1987
形態事項 29 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 87-105//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "November 1987"
学情ID BA07579617
本文言語コード 英語
著者標目リンク Tellis, Gerard J. <AU00084690>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>