武蔵大学図書館

Does "country-of-origin" matter? : some findings from a cross-cultural study of consumer views about foreign products

by N.G. Papadopoulos ... [et al.]. -- Marketing Science Institute, 1987. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 87-104). <BB02011172>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 87-104 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477468 0件
No. 0001
巻号 87-104
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477468
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Does "country-of-origin" matter? : some findings from a cross-cultural study of consumer views about foreign products / by N.G. Papadopoulos ... [et al.]
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1987
形態事項 42 p. : ill ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 87-104//a
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Country-of-origin
注記 Bibliography: p. 38-40
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "October 1987"
学情ID BA07579399
本文言語コード 英語
著者標目リンク Papadopoulos, N. G. (Nicolas G.), 1946- <AU00084686>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC19:382/.5
件名標目等 Consumers -- Attitudes -- Cross-cultural studies
件名標目等 Consumers' preferences -- Cross-cultural studies
件名標目等 Imports -- Evaluation -- Cross-cultural studies
件名標目等 Manufactures -- Evaluation -- Cross-cultural studies