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Perceptual maps and the optimal location of new products

by Richard Schmalensee and Jacques-François Thisse. -- Marketing Science Institute, 1986. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 86-103). <BB02011156>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 86-103 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120476650 0件
No. 0001
巻号 86-103
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120476650
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Perceptual maps and the optimal location of new products / by Richard Schmalensee and Jacques-François Thisse
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1986
形態事項 ii, 37 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 86-103//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Technical working paper
注記 "June 1986"
学情ID BA07568687
本文言語コード 英語
著者標目リンク Schmalensee, Richard, 1944- <AU00042407>
著者標目リンク Thisse, Jacques François <AU00002618>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>