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Determinants of variations in the advertising-to-sales ratio : a comparison of industry and firm studies
by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1980. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 80-107). <BB02011152>
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Determinants of variations in the advertising-to-sales ratio : a comparison of industry and firm studies
by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1980. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 80-107). <BB02011152>
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No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
0001
80-107
図書館
洋プラ下層
675//F246
0120476668
可
0件
No.
0001
巻号
80-107
所蔵館
図書館
配置場所
洋プラ下層
請求記号
675//F246
資料ID
0120476668
禁帯出区分
可
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Determinants of variations in the advertising-to-sales ratio : a comparison of industry and firm studies / by Paul W. Farris and Mark S. Albion
出版・頒布事項
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1980
形態事項
iv, 28 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク
Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 80-107//a
注記
Includes bibliographical references
注記
On cover: Researach program. Technical working paper
注記
"October 1980"
学情ID
BA0756682X
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Farris, Paul <AU00015768>
著者標目リンク
Albion, Mark S., 1951- <AU00015766>
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