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Determinants of variations in the advertising-to-sales ratio : a comparison of industry and firm studies

by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1980. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 80-107). <BB02011152>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 80-107 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120476668 0件
No. 0001
巻号 80-107
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120476668
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Determinants of variations in the advertising-to-sales ratio : a comparison of industry and firm studies / by Paul W. Farris and Mark S. Albion
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1980
形態事項 iv, 28 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 80-107//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Researach program. Technical working paper
注記 "October 1980"
学情ID BA0756682X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Farris, Paul <AU00015768>
著者標目リンク Albion, Mark S., 1951- <AU00015766>