武蔵大学図書館

Advertising intensity in consumer goods businesses : an empirical analysis

by Paul W. Farris. -- Marketing Science Institute, 1978. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 78-118). <BB02011151>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 78-118 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120476890 0件
No. 0001
巻号 78-118
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120476890
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Advertising intensity in consumer goods businesses : an empirical analysis / by Paul W. Farris
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1978
形態事項 iv, 31 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 78-118//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Technical working paper
注記 "December 1978"
NCID BA07566659
本文言語 英語
著者標目 Farris, Paul <AU00015768>