武蔵大学図書館

Identifying competitive brand relationships when consumers seek variety

by Leigh McAlister and James M. Lattin. -- Marketing Science Institute, 1984. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 84-105). <BB02011150>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 84-105 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120476932 0件
No. 0001
巻号 84-105
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120476932
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Identifying competitive brand relationships when consumers seek variety / by Leigh McAlister and James M. Lattin
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1984
形態事項 vi, 45 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 84-105//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Technical report
NCID BA07566488
本文言語 英語
著者標目 McAlister, Leigh <AU00084600>
著者標目 Lattin, James M. <AU00084601>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00070639>