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Determinants of food consumption in American households
by Marketing Science Institute in conjunction with Community Nutrition Institute ; Diane H. Schmalensee ... [et al.]. -- MSI, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-112). <BB02011099>
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Determinants of food consumption in American households
by Marketing Science Institute in conjunction with Community Nutrition Institute ; Diane H. Schmalensee ... [et al.]. -- MSI, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-112). <BB02011099>
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No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
0001
82-112
図書館
洋プラ下層
675//F246
0120477591
可
0件
No.
0001
巻号
82-112
所蔵館
図書館
配置場所
洋プラ下層
請求記号
675//F246
資料ID
0120477591
禁帯出区分
可
状態
返却予定日
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0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Determinants of food consumption in American households / by Marketing Science Institute in conjunction with Community Nutrition Institute ; Diane H. Schmalensee ... [et al.]
出版・頒布事項
Cambridge, Mass. (1000 Massachusetts Ave., Cambridge 02138) : MSI , [1982]
形態事項
iv, 352 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク
Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 82-112//a
注記
"December 1982."
注記
Bibliography: p. 351-352
学情ID
BA0754310X
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Schmalensee, Diane H. <AU00083776>
著者標目リンク
Marketing Science Institute <AU00070639>
著者標目リンク
Community Nutrition Institute (Washington, D.C.) <AU00084406>
分類標目
LCC:HD9005
分類標目
DC19:339.4/8664/00973
件名標目等
Food consumption -- United States
件名標目等
Consumers' preferences -- United States
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