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The relationship between advertising and promotion in brand strategy

by Roger A. Strang with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton. -- Marketing Science Institute, 1975. -- (Report (Marketing Science Institute) ; no. 75-119). <BB02011024>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 75-119 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477682 0件
No. 0001
巻号 75-119
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477682
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The relationship between advertising and promotion in brand strategy / by Roger A. Strang with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1975
形態事項 ix, 138 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report (Marketing Science Institute) <BB07005981> no. 75-119//a
注記 Bibliography: p. 134-136
注記 "October 1975"
学情ID BA07492916
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Strang, Roger A. <AU00083877>
著者標目リンク Prentice, Robert M. <AU00083878>
著者標目リンク Clayton, Alden G. <AU00083880>