武蔵大学図書館

The marketing research process : a managerial approach to purchasing relevant information for decision making

Keith K. Cox and Ben M. Enis. -- Goodyear Pub. Co, 1972. <BB02077288>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675.2//F57 0121140826 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675.2//F57
資料ID 0121140826
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The marketing research process : a managerial approach to purchasing relevant information for decision making / Keith K. Cox and Ben M. Enis
出版・頒布事項 Pacific Palisades, Calif. : Goodyear Pub. Co , c1972
形態事項 xiv, 622 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0876205449
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA07421725
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Cox, Keith Kohn., 1931- <AU00023820>
著者標目リンク Enis, Ben M. <AU00066907>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC:658.8/3
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Decision-making